Huselektriker for store og små boligselskaber
De københavnske bolig- og ejendomsselskaber fylder godt i kundekartoteket. Den store portefølje er via troværdighed og punktlighed opbygget gennem en lang årrække.
Store bolig- og ejendomsselskaber som KAB, Domea, DAB og AKF er en fast bestanddel af Elimars kundekartotek. Det samme er en lang række af mindre boligselskaber og andelsboligforeninger. Fælles for dem alle er, at det er Elimar, som de ringer til, hvis der opstår problematikker, som en moderne og innovativ el-installatør kan løse. Det er typisk klassiske el-opgaver som fejlfinding på el-installationer, problemer med tv-signalet eller belysning, der ikke virker. Opgaverne kan dog også have en lidt anden
karakter.
»Vi hjælper også beboere, der står uden strøm i lejligheden, og i disse tilfælde bestræber vi os på at være der inden for tre timer. Installering af sms-alarmer på pumpebrønde, der sender en besked til viceværterne, hvis pumpen ikke virker, er en lidt atypisk opgave, men det laver vi faktisk også en del af,« siger Jesper Elimar Petersen.
Kunder i mere end 30 år
De mange boligselskaber er løbende kommet til igennem årene, hvor PAB Vinkelhuset og Lufthavnsparken var de første for mere end 30 år siden. Der er ikke lavet rammeaftaler med nogen boligselskaber, de er alle kommet til i takt med, at Elimar har bevist, de magter at løse alle typer af opgaver til konkurrencedygtige priser og med fokus på kvalitet og højt serviceniveau.
»Vi har ikke gjort noget for at profilere os. De forskellige bolig- og ejendomsselskaber er kommet til i takt med, at flere og flere viceværter og inspektører er blevet bekræftet i, at vi er troværdige og pligtopfyldende. De føler sig trygge, og det har så spredt sig til andre viceværter, inspektører og boligkontorer hos de forskellige bolig- og ejendomsselskaber,« siger Jesper Elimar Petersen.
Nye selskaber kommer til
Store selskaber som AKF og Kereby er kommet til inden for de seneste fire år. Det er sket i takt med, at Elimar er vækstet på medarbejderfronten. Dermed er set-uppet hos Elimar 100 procent gearet og klar til at servicere de mange opgaver, der kommer fra bolig- og ejendomsselskaberne. »Vi har nu en størrelse, der gør os i stand til at rykke på og håndtere de mange opgaver. I denne proces er samspillet mellem vores kompetente montører og kontoret essentielt. Vores kontor er bemandet af seks ansatte, så telefonen bliver altid besvaret af en kompetent medarbejder. Kunden ringer aldrig forgæves og kan enten få en faglig vurdering med det samme eller være sikker på, at opgaven gives videre til en, der kan hjælpe,« siger Jesper Elimar Petersen.